lunes, 13 de abril de 2020

ACTIVIDADES MUSICAIS PARA NENOS E NENAS DE 4º

Ola, nenos e nenas! Comezamos o mes de abril con actividades musicais moi divertidas para cantar, bailar, aprender, facer ritmos, tocar, recitar e disfrutar coas vosas familias. Despois dos vídeos de música, tamén van propostas de plástica para que non deixedes de debuxar e  de pintar.
 A vida de Vivaldi
 Exercicio de Ritmo
 Escala musical
Máis ritmo


 Os instrumentos de corda
 Canción con pictogramas: Rock do pentagrama
Canción: Eu teño alguén
Propostas de plástica:
1º.- Asomate á ventá da túa casa, observa, logo colle un folio, lapis e goma e debuxa todo o que ves (casas, calle, campo, árbores..) logo pinta con colores alegres e divertidos, cando remates, gardao para cando nos vexamos .
2º.- Busca na casa a planta máis bonita e máis grande que teñades (se non hai plantas, inventa ti unha), primeiro a debuxas, logo a pintas e por último con cousas que atopes pola casa (lentellas, papeis...) faille un marco. Cando remates, gardaa para cando nos vexamos.

7 comentarios:

  1. Hola Encarna! Son Sergio de 4a gustame moito a idea é vou facer as duas.
    Gracias

    ResponderEliminar
  2. Hola Encarna son Noa de 4a moitas grazas por darnos ideas tan chulas para no aburrirnos e encantaronme os videos sobre todo a cancion de eu teñó alguen moitos bicos

    ResponderEliminar
  3. Hola encarna soy Mario 4b..que chulos los videos. pronto nos veremos. Besos

    ResponderEliminar
  4. Hola son marta eu estes dias estou debuxando moito pa entreterme encantame debuxar o q ai fora

    ResponderEliminar
  5. Hola Encarna son Celia de 4B e eran muy chulas las ideas que nos mandaste me encantaron y los videos igual . Nos veremos pronto adiós muchos besos

    ResponderEliminar
  6. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  7. Hola Encarna soy Ainhoa ya hice todos los trabajos que me mandaste y ya vi todos tus videos y el último me ha encantado y te quiero mucho, tengo muchas ganas de volver al cole muchos besos

    ResponderEliminar